Thursday, October 20, 2011

Follow Friday [9]

  Q. What superhero is your alter-ego?

Ohhhh this is a good one! I've never really thought about it..... 
I'd have to go with

Sailor Moon!!! Yeah! :) She's so kick-ass, and super cute! Honestly, they were all pretty awesome, but she ended up with Tuxedo Mask! 

I was OBSESSED with this show when I was younger and it was still on TV :) I wish it would come back on, I actually have the theme song on my iPod LOL :)

What superhero would you be? Leave a link to your post!


  1. I loved this show I would get up at 5:30AM just to watch it!

  2. I've never watched this, but I know who she is! She's adorable.

  3. Oh yes! I chose one of the Scouts, too. :) I wish they would release Sailor Moon on DVD. I would buy that in a heartbeat. I know they are releasing the manga / comics but that kinda stuff gives me a headache to read, unfortunately. :( Ah well, though. :) Someday they will release it and I will add it to my collection. Great choice!

  4. OH GAWD ANNA! I think you and my daughter would make the best of buddies! Ahahaaha!

    HAPPY FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    My FF!

  5. OMG, SailorMoon and Tuxedo Mask! They were my fave anime couple but sadly I don't know what happened to them since school and erratic TV skeds made it impossible for me to follow. I remember SailorMoon was wondering about Tuxedo Mask's identity as Mamuro but she needed more info ;D Did she find out in the end? My <a href=">Follow Friday (6)</a>

  6. I used to watch this show with my kids ..errrr... a little while back...loL!! Cute choice!!


  7. LOL! It's been a long time since I've seen a pic of Sailor Moon!

    Have a wonderful weekend!

    The Musings of ALMYBNENR

  8. Hopping through. Yay Sailor Moon. I've actually never watched it but I like the idea of a manga based superhero.
    My Hop

  9. Just hopping through! I’m a new follower! Please follow back: :)

  10. I've always wanted to watch Sailor Moon. :) Thanks for stopping by my blog. Happy Follow Friday!

  11. I remember Sailor Moon, it's been awhile, but great choice! Thanks for stopping by my FF today! Book Savvy Babe

  12. I don't even know what show this is...maybe I'm showing my age here? lol But I think it's funny how so many of us are choosing based upon the superheroes partner! lol

    ♥ Melissa @ Melissa's Eclectic Bookshelf

  13. Hopping through! Thanks for stopping by my blog! Happy Friday!

  14. I love reading about all the alter-egos out there!

    Thanks for stopping by my blog and following. Following you back!


  15. OOOOOh, great choices!! Sailor Moon is the best!

  16. LOL ROFL OMG looove! Anna, I can't even tell you how amazing you would be as Sailor Moon! I was a total SM fan as a little girl too, and I think she DEFINITELY counts as a super cool superhero. ;)

    Thank you so much for stopping by, Anna! I'm an old, faithful, and totally adoring follower for sure! :)

    Hope you have an amazing weekend!

  17. OMG! *Takes out a Sailor Moon Team poster*
    lol I too was pretty much obsessed with all things Sailor Moon. I think she was my first anime ♥ ^___^ Thanks for stopping by my blog!

  18. Ahahahha good call on Sailor Moon!! I didn't even think of the Sailor Scouts! lol.. Oh Darian/Tuxedo Mask... <3

    #FF | 2 Giveaways!

  19. Haha, Sailor Moon was great fun! Although Sailor Mars was my favourite one.

  20. Sailor Moon is an awesome choice and that was such a fun show!

    Happy Friday to you and enjoy!

  21. Sailor Moon is the best answer! She is my favorite, although I didn't pick her as my alter-ego!

    I'm a new follower!
    Happy Friday!

    - Sarah
    Sarah's Shelf

  22. Sailor Moon! I used to watch that show all the time. She was so awesome! :) Great pick!

  23. OH my GOD. Sailor Moon? NOOooooooooo *Stabs pencil in eyes*

    Xpresso Reads

  24. I haven't seen Sailor Moon in so long! Great choice! Thanks for stopping by.

  25. I never got into Sailor Moon, but a few of my nieces loved that show.

  26. My sisters and I used to get up extra early before school just to watch it! Awesome pick.
    Thanks for the visit and Happy Friday :D

  27. I remember Sailor Moon - great choice! She never even crossed my mind.

    Hope you have a great weekend:)

  28. She really is adorable Anna. :)

    Shelagh (Old Follower)
    The Word Fiend

  29. I pick Wonder Woman
    New follower, here's mine

  30. OMG i use to watch this show all the time. I totally forgot about it until now. LOL great answer!

    Trish - My Friday Memes

  31. Happy Follow Friday! :)

    Don't know much about Sailor Moon, but I recognize her via pictures LOL.

  32. Woo hoo! I didn't even think of Sailor Moon! She was AWESOMe SAUCE! I always wanted to be Jupiter :P

    Thanks for stopping by

    - Kylie @ The Talking Teacup


I read and enjoy all comments that are posted. Unfortunately, I may not have the time to respond. If I do respond, it will be through visiting your blog. If you ask a question, I will try to reply to it here so check back!

As of October 2011 this is an award free blog!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


According to FTC guidelines I must point out that all of the books that I review on my blog were either purchased by me or were given to me by the author/publisher. All words and opinions expressed are my own and I do not receive any monetary goods for writing reviews. I will state in my review which books I have received for review and which books I have purchased/borrowed. All images and synopsis are taken from unless otherwise stated.
Blog Template by In Between Design Studio